Nattliga skriverier...

Mörkt och ensligt timmen är sen, varför blir det alltid så... jag borde sova borde somnat för länge sen men det är alltid sent på kvällen som jag kommer på alla fiffiga saker jag ska göra...vattna blommorna, hänga en tvätt, tömma diskmaskinen, och det bästa av allt... MÅLA NAGLARNA... haha hur korkat är inte det?? då måste man ju sitta uppe tills det torkat ordentligt... och då bara MÅSTE man ju måla det andra lagret hmm hmm hmm,
  alla som gått o lagt sig med "nymålade" naglar vet ju hur snygga dom kan vara dagen efter... 
egentligen borde jag gjort allt mycket tidigare...
och sovit nu...

image45

Mmmm ja jag vet inte, jag  tror jag ska försöka förändra mina kvällsvanor, då kanske jag inte blir så frustrerad när alarmet på klockan kör igång på morgonen...  japp så får det bli! Jag får helt enkelt göra upp en plan hur jag ska komma isäng tidigare... tips mottages tacksamt... svårt att lära gamla hundar sitta... Frågan är kan man lära en gammal nattuggla att sova i tid?

på återseende...
Natti... natti...

Kommentarer
Postat av: Borthy

Livet är helt enkelt bäst på kvällen och natten! jag avskyr att gå upp tidiga morgnar. Jag har målat tå-naglarna för första gången på säker 10 år i dag, målade bara en gång, hann inte mer, tar omgång 2 i morgon. Har du haft en bra helg? Min har ju bara varit slappt jobb nattetid (bara tillfälligt lugnt på jobbet, går i vågor då jag jobbar på intensiven på ett stort sjukhus) och dagarna är bortsovna. har du barn?

2007-05-14 @ 03:59:58
URL: http://www.borthy.blogg.se
Postat av: ejmis

Att ändra dygnsrytm är ju jättesvårt, och hamnar man dessutom framför bloggen kommer man aldrig i säng...

2007-05-14 @ 09:18:57
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0