Ny dag nya möjligheter...

Jahaa nu har det visst blivit ett nytt dygn, jag har just vaknat framför teven... somnade där tidigare ikväll efter en lång dag med massa frisk luft, det var så nice väder så jag gjorde det jag skjutit upp alldeles för länge...
jag tvättade bil hehe.... Putsade och fejade x 2 + vaxade och dammsög invändigt... efter det vart det en sen sväng till stan för att hämta ungar vid Gröna Lund...
inte konstigt att kroppen blev lite trött i soffan...
Nu ska kroppen förpassa till sängen, fullt nöjd med dagens putsande...
Imorgon får det bli annat kanske städa lite inne eller påta i någon rabatt... den som lever får se...
natti natti



Kommentarer
Postat av: Borthy

Din bil ser aningen snyggare ut än min... men det verkar vara samma bestyr...

2007-05-06 @ 16:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0