Oh.. nej nej nej... INTE en gång till.. snälla stoppa henne! *S*

Oj oj oj ... skona mig från detta snälla!!!
Jag höll på att sätta kaffet i halsen när jag såg en Nöjes rubrik  i Expressen nöje och nöje förresten, det kan väl diskuteras.. Hoppas i alla fall att det är någon skämtare som varit i Farten! Allvarligt, vem vill se Carola göra bort sig en gång till?!
Hennes utspel förra året i Aten när hon for fram som om hon var värsta världsstjärnan, en diva i sin mest egotrippade form och nu när The Ark presenterade samma resultat som hon utan att agerat divor i flera månader innan så vill hon ställa upp för att rädda sverige efter The Arks fiasko!!?? 
Get real B*** Carola ... du är och kommer inte vara något annat än en föredetting, det finns hundratals artister som är bättre och ödmjukare än dig som kan få chansen att komma vidare i livet, du är inget annat än patetisk föredetta!



Ja, Jag vet... du är en bra artist, eller rättare sagt var en bra artist innan dina divafasoner tog överhanden, Jag tar på mig rätten att döma dig både som person och sångerska nu, och du uppfyller inte kriteriet för att representera Sverige internationellt, din röst är förstörd och din personlighet bortsopad så håll dig till svenska folkparker och andra framträdande eller åk tillbaka till Japan och floppa lite där.. please!?

Jag är snäll för det mesta .. men detta... oh no!


Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ja vad ska man säga, har hon drabbats av storhetsvansinne?

2007-05-23 @ 20:20:55
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0