Saknat mig?...

image78

En hel dag utan ett enda inlägg!! Jag är helt förvånad själv...
Pratar så klart om gårdagen vet inte vad som hände, kan bara skylla på trötthet... 
Ni vet den där sjukt trötta känslan. Inte så konstigt egentligen med tanke på att jag jobbade från 9 på morgonen till 22 på kvällen... kommer man hem halv elva och börjar fundera på vad man ska äta för middag så blir det lite knas hehe...
Dessutom hade jag pga det hemska lågtryck som var en vansinnig huvudvärk typ ungefär hela dagen igår... prövade vanlig huvudvärkstablett det funkade så klart inte!! ett par timmar senare fick det bli värktablett modell stark! Fick värken att släppa lite i allafall tillräckligt för att inte vara illamående!
ja... kort sagt så var detta orsaken till min frånvaro under gårdagen....

Undrar om bloggande är beroendeframkallande!?
För jag saknade det faktiskt igår när jag släckte lampan för att sova...
haha.. det är ju därför jag sitter här nu och kompenserar för gårdagen =)



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag är helt övertygad om att bloggande är beroendeframkallande, jag sitter och bloggar så for jag bara kan och orkar nu för tiden.

2007-05-22 @ 19:44:51
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0