Vinterminnen i vinterviken...

image9
 
Dåtid...
Det var inte igår, men heller inte en evighet sen, fast nog känns det som avlägset med knarrande snö under sulorna och rödfrusna kinder... 

Nutid...
Kan ju skryta med att jag redan badat i år... den 13 april närmare bestämt... Ja jag vet helt galet o kallt som f** var det ...men nära till uppvärmd bubbelpool o bastu :)
I vanliga fall så brukar badtemperatur uppnås för min del i slutet på Juli så jag får skylla detta dopp på för mycket vin och grupptryck :)  m.a.o så var jag inte ensam om att hoppa i plurret  vi var några stycken... skönt att inte vara galen ensam hihi...


Här badade jag ... vid ett slott som heter Rånäs slott det ligger utanför Gottröra


Framtid...
?
vem vet?
=)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Galning! Vinterbada skulle jag aldrig tordas även om det var grupptryck och mycket vin... =)

2007-05-05 @ 22:18:20
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0