Inspirationstorsk....

Har tappat ca. 75% av  min inspiration att blogga... tror att de 25% som återstår kanske kan öka på men just nu känns det.... ehhh crap!

Ord är inget som det råder brist på, saker att blogga om finns, det räcker ju med att titta ut över sängkanten på morgonen så är världen full av bloggobjekt... dammråttan som springer in under sängen... den gråa dagen som väntar utanför fönstret... bilen som var nytvättad igår men skitig idag... dagen på jobbet, akuta toapappersbristen när man väl landat hemma... den skumma snubben på affären som fick mig att drabbas av förföljelsemani... 

För ett par månader sedan skulle jag tänkt om var och varannan situation "åhhh ett perfekt bloggämne.....!"
Men nu...  Nej, jag vet i tusan vad jag drabbats av... men se...  bara på att gnälla lite så lyckades jag skrapa ihop ett inlägg... Otroligt!!  Än är inte bloggen död... länge leve bloggen Hurra hurra hurra !!!


 , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Borthy

Lägg inte ned. ta bara en vila i stället. Själv känner jag att jag just nu inte har möjlighet att vara vid datorn och blogga fastän jag vill. Lova mig att endast lägga i träda, ej avsluta! Det går upp och ned. Kram från Borthy

2007-11-21 @ 11:57:56
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0