Till min Pappa...

Kanske glömmer jag ibland att säga hur mycket jag tycker om dig...
Kanske glömmer jag ibland att säga hur mycket du betyder för mig...
Kanske glömmer jag ibland att säga hur många ggr jag önskat att du fanns i mitt liv tidigare...
Kanske glömmer jag ibland att säga hur mycket jag saknade en pappa när jag var liten...
Kanske glömmer jag ibland....

Men jag vill att du aldrig ska glömma...
Du är den bästa pappan av alla pappor och jag älskar dig...

image328
image329

Hoppas du får en bra farsdag....
Kram från din dotter...



Kommentarer
Postat av: Socrate

Vilken fin vers till Din Far.
Undrar bara :
Var höll han hus när Du var liten?
Hur kom han in i ditt liv senare?
Trevligt att få besöka din blogg

Jag heter Socrate.


Ha en bra måndag.

2007-11-12 @ 13:07:40
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Socrate

Hej igen Cyberspunken. tack för ditt ärliga och uppriktiga svar på mina kanske oförskämda frågor. Jag har den största respekt för dej som överhuvud taget kunnat försonas med din barndom - inte alla som vuxit upp på ett så jobbigt sätt kan ju det och hur konstigt är det... Är mycket glad att du kunnat lägga det bakom dej. Bitterhet är en av människans mest förtärande och förstörande känslor och att du är bitter på samhället är helt förståeligt. Har kompisar som har fosterbarn och de har berättat om en del hemförhållanden vissa barn har och man blir ju mörkrädd. Själv har jag haft den stora förmånen att växa upp i ett kärleksfullt och tryggt hem utan alkohol eller droger och är så oerhört tacksam för det.
Ha de helbra önskar vännen Socrate

2007-11-13 @ 09:34:06
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0