Dags att ta sig en Jamare....?

Ibland blir man lite full i skratt över alla uttryck vi kastar omkring oss... 
Ja du kan ju gå tillbaka och läsa den meningen jag just skrev...  och försök svara på dessa frågor...

Hur blir man när man blir full i skratt?
Och hur ser det ut när man kastar uttryck omkring sig?

oj oj oj ...
Idag började dessa funderingar att ta form när jag tänkte lägga in en fin bild på Familjekatten... ville dessutom göra en liten avisering om att det nu är helg och vad det innebär... en del tycker att man firar in helgen med ett glas vin, martini eller en och annan stänkare.

Då i det läget kom jag på att det finns ett uttryck " Att ta sig en jamare"... hmm kanske passande till kattbilden? Dessutom passande till fredagsfirandet!

Så... här bjuder jag på en jamare...  Må så gott!

image311
Andra bloggar om: , , , , ,



BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Andreas

En riktigt go jamare må jag säga!

2007-10-05 @ 19:04:50
URL: http://a5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0