Facebook... what´s the point?!

Jag fattar inget absolut nada, zip, zero... nästan alla jag umgås med, de människor omkring mig som jag träffar titt som tätt har detta, ett andra liv på Facebook...

Jag har blivit inlurad... Jag har försökt, ... får massa skumma mail om än det ena och än det andra som ska utföras eller svaras på... det är att skriva på en funwall eller bita någon eller byta drinkrecept

Oh.. my God! Ja detta är min lista med ehh "saker" jag kan "välja" att svara på... 

Problemet är jag vet inte hur man gör, jag vet inte varför jag ska göra det, och jag vet inte om jag tycker att det är kul... för ju mer saker man går in och "gör" dessto mer konstiga mail med ännu konstigare uppdrag hamnar det i min inkorg på mailen...
Så jag samlar dom på hög... till en regnig sommardag...

Bli inte ledsna nu mina facebook-kontakter men detta går lite över mitt förstånd...  men det är säkert kul om man har tid... =)

Requests

2 vampire invitations
3 likeness quiz requests
7 beach ball requests
3 zombies invitations
5 superpoke! friend requests
6 super wall post requests
1 wall post request
1 werewolves invitation
1 travelmap invitation
1 my music invitation
1 i'm reading invitation
2 oktoberfest invitations
1 oktoberfest request
1 are you interested? invitation
2 cause invitations2 hug friend requests
1 spank friend request
1 my aquarium request
1 send sms invitation
1 you're hot request
1 stripper name request
1 define me requestBack to Homepage

Andra bloggar om: , , ,



BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: smultris

hoho... jag trodde jag var ensam om att se ut som ett pucko när det kommer till facebook... vilken jävla komplex sida utan egentligen någon mening alls.

2007-10-08 @ 23:43:26
URL: http://www.smultris.se
Postat av: EsKa

Communitys känns rätt förlegat egentligen, det är väl bloggar som gäller nu, eller ? ;-)

2007-10-09 @ 02:51:39
URL: http://eska.blogg.se
Postat av: sigrid

Facebook...näe...nada nå´t
för mig heller !!! Kram :)

2007-10-09 @ 15:12:53
Postat av: Sanna

Nä, det är bloggar som är passé nu ;-) Se bara på alla som lägger ner sina bloggar... i alla fall bland den så kallade kändisskaran.

2007-10-11 @ 17:12:27
Postat av: Jani

Äh, meningslöst eller inte, rätt kul sajt tycker jag=D

2007-10-24 @ 23:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0