Åhh, nu har det nog vänt tror jag =)

Mindre ont i halsen, men fortfarande små febertoppar... jag ska utsätta mig för det ultimata testet strax...
Jag ska röja mitt kök,... tror det eller ej min grejer står fortfarande kvar på köksgolvet dom som jag hade när jag renoverade mitt badrum...[länk]  somliga skulle nog säg att jag är en slarver... ahh och?!
Jag är nästan  beredd att hålla med till en viss del, men jag har full koll i min egen röra så det så!

hmmm så här ser det ut minsann!!

image295

Så detta ska jag nu försöka rätt till... + den där förbaskade bänken som alltid drar åt sig massa saker som inte alls hör hemma där!

Vill ni veta det värsta av allt....?
 Nej... förresten jag sparar det till en annan gång...
smell U later!


Andra bloggar om: , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Lennart

Hade jag renoverat någonstans och haft saker stående så under tiden, hade jag röjt undan snabbt som ögat då allt var klart. Kanske hade jag låtit det stå till dagen efter.

2007-09-26 @ 18:21:11
URL: http://trannel.blogg.se
Postat av: Jag själv...

Ja Lennart, det hade varit det ultimata... men grejen är att jag blev aldrig färdig! jag har fortfarande en strykning på foder runt dörren + dörren och fönstret kvar att måla... *suck* det var kan man säga min ursäkt till att jag inte har plockat bort innan =) hehe men jag har ingen ursäkt till att det inte blev färdigt i badrummet... hmm eller jo... semestern tog slut!

2007-09-26 @ 18:43:11
Postat av: EsKa

Hehe, det är väl inte svårt och hålla koll på de där, om de står på samma ställe i tre månader ? ;-)

2007-09-26 @ 18:44:28
URL: http://eska.blogg.se
Postat av: jag själv...

svar EsKa: Nej... precis så är det... det som står kvar där man ställt har man koll på =)

2007-09-27 @ 08:05:34
Postat av: Borthy

När jag såg bilden trodde jag du var på gång igen, alltså med mer renovering! På det bara idag nu, när du är klar vill vi se en bild av det där hörnet utan färgpytsarna! På edera platser färdiga gå!

2007-09-28 @ 08:56:57
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0