Rörigare blir det...

Som jag skrev tidigare så krånglar myndigheter till det väldigt mycket för ungdomarna idag (och föräldrarna)... Min dotter har nu fått sitt förarbevis jubel!!! så nu kommer moppen som var tvungen att skrivas på vårdnadshavare per automatik bli överskriven på henne som ägare... Jag har ägt den i 15 dgr, eller rättare sagt den står fortfarande kvar på föregående ägare som den köptes av! men jag kommer att stå som ägare i 15 dagar....

Nu väntar jag bara på att ägarbytespapprena ska komma så jag kan sätta trafikförsäkringen på rätt ägare...

Nu står försäkringen på mig fast moppen är fortfarande registrerad på fd ägare... och körs av min dotter... undrar vad som händer om något händer....?! Ingen kan ju säga att man inte har försökt i allafall =)

Dags att ta sig samman och fixa till sig, frukosten är slukad och kaffet avnjutet,,,

Tjingeling !


Andra bloggar om: , , , ,



BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: EsKa

Suck, verkar vara ett riktigt djungel det där..

2007-09-04 @ 15:11:58
URL: http://eska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0