Värre än Bagdad?!?

Satt och läste lite nyheter i Aftonbladet  bl.a om senaste värdetransportrånet utanför Arlanda, jag mumlade lite om nyheten att det var som f** har det hänt nu igen!!? Min dotter frågade vad det var, och jag sa att "det har vart ett värdetransportrån igen, "

Jag läste vidare högt om kommentaren som Transportörens kommentar i en annan artikel  att " Stockholm är värre än Bagdad...."

Då kom det en kommentar från rummet bredvid som bara kan komma från en 15-åring som säger vad den tycker och tänker...

Ja ja, det kan ju bero  ju på att alla från Bagdad flyttat hit!!!

Oh, what to say?!

Over and out.....

Kommentarer
Postat av: Borthy

Mina pojkar skapar mina citat och rubriker också! De är helt enkelt gjorda för det tror jag...alltså barnen alltså!

2007-09-02 @ 17:17:04
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0