Åhhh denna 1 april... undrar om någon lyckas lura mig...

Den här dagen är ju helt klart underbar!
En hel dag som man FÅR luras på... hehe... onekligen är jag så klart extra vaksam på underligheter som dyker upp och leker med mina sinnen denna dag, så heder åt den som lyckas lura mig...

Ska försöka klura ut något bra aprilskämt och någon lagom godtrogen som kan på det... *ler oskyldigt*

Kan ni inte skriva en kommentar och berätta om erat bästa aprilskämt som ni varit med om eller hört talas om...  please ... snälla... =)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: majsan67

har du lyckats lura nån än ;)
nu är ju denna dan slut, och jag klarade mig phu...

kommer inte på nån bra lur-historia just nu att dela med mig av..
ögona går i kors, men jag måste ju ta igen all förlorad bloggtid.. hhaha

2008-04-02 @ 00:02:42
URL: http://majsan67.blogg.se
Postat av: Jag själv,,,

Nej jag har inte lurat någon... och inte heller blivit lurad så vitt jag vet =)

2008-04-02 @ 00:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0