Jag trodde solen skulle skina...

image371




Igår var en strålande dag solen tok-sken, jag hade nästan lyckats samla ihop energi till att gå ut och påta i trädgården, men tänkte lite slappt som så att... med en sådan strålande sol idag så lär det ju vara likadant i morgon, så i morgon blir en bra dag att fixa på tomten.... I dag är det grått ute och inte alls så mysigt... så trädgårdspulandet  får bli en annan dag... Tänk att man så lätt skjuter upp saker till en oviss framtid... jag ska försöka bli bättre på att ta vara på tillfällen när dom kommer!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: majsan67

jag gör det sen, är mitt ständiga mantra ;)
inte så bra förstås då aldrig nåt blir gjort, men men.... jag ska öva på det där tänkte jag..

2008-04-06 @ 17:44:19
URL: http://majsan67.blogg.se
Postat av: AP

Du ska vara glad som iallafall ser gräset, fastän det ser grått ut. Här i Sundsvall hade vi igår härligt vår väder med solsken och asfalt. Nu är det grå himmel och två decimeter snö.

2008-04-09 @ 14:29:01
Postat av: jag själv...

... vaknade i morse med vitt skit utanför fönstret... sopa bil och sladda iväg med dom nyss påsatta sommardäcken, men det är väl detta som är "charmen" med april... hehe

2008-04-09 @ 18:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0