Toppen på ett isberg?

Att läsa artiklar i media är som att titta in i ren och skär galenskap!
42-åringen Anders Eklund  ska höras om mord och våldtäkter både runt om i Sverige men även i Norge och Danmark finns olösta fall som nu plockats fram. 

Kan det vi nu ser vara en början på något är ofantligt mycket större än något annat i svensk kriminalhistoria? En del av mig vill verkligen att det ska visa sig att han är skyldig till många fler fall än de som kommit fram, en del av mig känner att det får inte vara så, en enda människa kan inte vara så  utstuderat grym och kommit undan så länge med så mycket...
Men för anhöriga till offer så skulle det bli en punkt för  ett långt lidande med miljoner obesvarade frågor.

Utan att döma någon på förhand så hoppas jag innerligt att denna man blir inlåst länge och väl, han har helt klart förverkat sin rätt att vara en del av samhället!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Conan

Mördaren säger via sin advokat att han inte har några fler brott att erkänna. Korrekt uttalande borde istället vara att han inte är villig att erkänna fler brott där inte glasklara bevis stoppas upp i näsan på honom.

Redan idag har det kommit in fler anmälningar om försök eller fullbordade våldtäkter denne man har på sitt samvete.

Skrämmande att ett så ryggradslöst djur kan stå upp. Tycker nästan att bristen på manligt civilkurage borde få honom att självdö.

2008-04-16 @ 13:52:27
Postat av: Kraka

Det tråkiga är att det finns så många sådana killar som Anders Eklund. Många gömmer sig på dejtingsajter. Tro mig, jag har träffat ett antal av dem. :-(

2008-06-01 @ 16:38:40
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0