Krasslig krassligare och krassligast!

Jag har varit lite krasslig feber och huvudvärk, min dotter har varit krassligare, feber och magont... jag vet inte vem som varit krassligast!
Jag tror hon vann =)

Helgen har tillbringats med många timmar på akuten, med en skäligen misstänkt blindtarm, tack o lov så var det inte det och nu är det bara att vänta till det onda går över!

Söndagen får tillbringas i lugn och ro, ska pyssla lite och fylla på måbrakontot =) sällan jag gör det nu för tiden, men nu är det dags...

Ha en skön dag alla tappra läsare som tittar in här mellan varven trots att det är glest mellan uppdateringarna =)

Visst ja... jag har ju lovat lite bilder på rummet som jag tapetserade för ett par helger sedan .. här kommer de..
Från på landetblommigt á la farmorstuk med rosor och annat trams till...
(se hur fint vi sandpapprat ner alla tapetkanter... man ska vara noga med sånt!)


Snygg svart fond  med blomrankor i silver, övriga rummet är målat i en ljusgrå färg.
   
Visst har vi varit lite pyssliga i riktig Martin Timell-anda!?

Målade ju i samma veva om min toalettdörr den som inte riktigt hanns med i förra sommarens badumspimpning som finns att läsa om här 




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lennart

En gång då jag var till en färgbutik med en kompis då han skulle färg såg jag en fondtapet med en tegelmur. Fick en liten lust att köpa den men gjorde inte det. För det första så hyr jag nu, för det andra så bryr jag mig inte direkt om vad jag har för tapeter och för det tredje så skulle jag nog bli trött på den efter ett tag.

2008-08-31 @ 13:47:48
URL: http://trannel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0