Tråkigt att vara sjuk... men tillfälle att se filmer...

Har åter blivit sjuk, feber som varit närmare 40 grader och frossa natten igenom. Är hemma från jobbet idag.. Min snälla chef kom förbi med en låda Alvedon...

Nåväl en dag till kan jag behöva vara hemma och kurera mig, titta på filmer och kura i soffan...
Har sett ett par filmer nu i helgen...

The Golden compass och  Sweeny Todd The demon barber of Fleet street, den första är en äventyrsfilm som en blandning av Harry Potter och Never ending story, med tanke på hur slutet var så kommer det säkert en uppföljare...

Sweeny Todd handlar om en numera galen barberare som levt i exil ett antal år återvänder till sin hemstad för att kräva hämnd... en galen men helt klart sevärd musikal/thriller...

Nu ska jag krypa ner i soffan igen och slöa ett tag...

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0