Jag har full koll.... vilken modell?!...

Jag har tröttnat lite på min mobil... jag har haft den i 3 år och den börjar bli lite hmm sunkig! inte så att den inte fungerar men den är inte optimal och jag gillar att byta ut saker ibland....
Så sent i söndagskväll så tog jag tjuren vid hornen och beställde en ny mobil på Tele2 web sida... En Nokia...

Det jag kan roa mig med nu är att följa min mobil genom landet på resan hem till mig..  Hur kul e inte det? =)


Från:
Tele2 / CHACOM
Till:
xxx xx  Xxxxxxxxxx¨

Här är din försändelse:

22 jan kl 07:27

Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren
Visa mer info
Vikt:
0,70 kg
Typ av försändelse:
Postpaket
Kvitterad av:
-
Referens eller ordernr:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Historik:
DatumMeddelande
22 jan
kl 07:27
Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren
22 jan
kl 05:43
Stockholm Södra, Försändelsen har sorterats
21 jan
kl 20:06
Malmö, Försändelsen har sorterats
21 jan
kl 16:03
ORDER HEMELEKTRONIK AB, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren


Visa mindre info

Undrar om aviseringen kommer i min brevlåda idag eller i morgon??
Vilken mobil jag har beställt?
Det berättar jag sen...
Eller ännu roligare... Gissa!!
En ledtråd fanns ju lite högre upp så ni behöver bara gissa på modell!

Tjingeling...

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: chacha

jag väntar också på en mobil från tele2 en rosa haha!

2008-04-01 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0