Min nya nalle...

Idag kom den lilla avin i brevlådan.. så efter premiärturen till gymet så åkte jag och hämtade ut den... mm ja jag kan nog stå ut med den ett tag =)

En Nokia 6500 Slide för den som vill veta hur den ser ut så  håll till godo...image348

känns som en trevlig liten sak...

För övrigt har dagen varit helt i sin ordning, startade som vanligt med en tur på cykeln... hmm jaja tur o tur, jag kommer ju inte så långt! 20 minuter intervallcykling på stället med diverse musik i öronen... omgiven av mitt vardagsrum... =)

Dusch, sen lite dinkelgröt och kaffe och sen iväg o jobba...

Efter jobbet hade jag bokat tid med min dotter att åka till gymet... Hmm bokat tid med dottern lät ju lite skumt som om man måste boka tid med sin familj hehe ja ja, jag menade så klart att vi bestämt att åka till gymet idag!
Hon fick sin dispens att få träna där fast hon inte nått rätt ålder, enda motkravet är att hon bokar in sig med gyminstruktör så det är gjort nu!

Men vi gick in en stund och kände av atmosfären det var ganska mycket folk där, tur att dom håller på och bygger en större anläggning för det är lite trångt och skruttigt.. men helt okej! Vi körde lite roddmaskin, trampmaskin, och hon fick testa löpbandet. Alla andra maskiner får instruktören gå igenom på måndag så hon får rätt inställningar... sen kan vi piska varandra att träna!! hehe...

Nu ska det sovas... kanske pillas lite...

ehh... på mobilen alltså!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vill också ha en ny mobil!! Men jag har inte råd så jag får hålla till godo med min gamla....
Ska också börja träna på gym! På tisdag är det dags, och på onsdag har jag nog lite ont. ;-)

2008-01-25 @ 14:48:27
URL: http://ischa01.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0