Skulle ju bara...

... ha ett par nya gardiner till köket, kommer hem med: Gardiner + nya fluffiga dynor till stolarna+ ett par fina ljushållar för värmeljus en ny gardinstång... Hmm gardinstången fanns inte med hem?!? bara kvittot skvallrar om att jag köpt en!  Åhhh skräp!! Jag kom hem 17.02 butiken där jag glömt stången stängde 17.00... det betyder alltså att tomtarna får sitta uppe ett tag till, till i morgon typ!

Jag måste således åka o fixa min gardinstång efter jobbet..
För jag SKA få upp mina nya gardiner i morgon kväll, tomtarna måste ju ner =) 
(tycker förbipasserande börjar titta lite konstigt på mitt köksfönster)

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0