Utsvävande utmaning...

Jag har blivit utmanad av  http://ischa01.blogg.se Jag ska skriva ett inlägg om min favoritstad, eller stad jag vill besöka. Inte i Sverige utan i världen. Finns viljan och orken så får jag gärna motivera varför. Sen länkar jag till den som utmanade mig och utmanar i min tur några/någon.

Den stad jag skulle vilja besöka är Kingston på Jamaica....

Jamaica är ett drömresemål jag haft sen många år tillbaka... kanske sen tonåren när jag var ett hängivet
Bob Marley fan

image343

Som mera vuxen tror jag ändå att det är ett fantastiskt spännande resmål... 
Det finns nog en hel del att se och uppleva där.
Hittade en artikel i AB
dessvärre var den ett par år gammal... men ändå...
Kommer jag komma dit?
Den som lever får se... =)
Kanske, hittar man då på denna man och får en chans att veta vad han sysslar med...

image342

Jag utmanar i min tur...
EsKa & Borthy




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Anna

God morgon!
Kul att du gillar min blogg, du är så välkommen tillbaka! :D

Postat av: ejmis

Bra val! =)

2008-01-15 @ 10:19:59
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu är kag trött på regn och rusk! Vill också dra iväg en runda till Jamaica!

2008-01-15 @ 13:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0