Förbannat... skit skit och åter s k i t !!

Sitter och pillar runt lite här bland bloggprylarna...
Och fipplade in mig bland dom olika mallarna som ligger under design och mallar... alltså sådana färdiga lite småtråkiga saker som man kan ha som grund och bygga vidare på... well well jag hade inga som helst planer att bygga på min sida nu, men av ren nyfikenhet så tröck jag på en mall för att se hur min sida skulle kunna se ut...

Men då... helt djävla sanslöst sjukt så fanns ingen återvändo... inte som förrut, med en fråga typ vill du använda denna mall eller gå tillbaka eller någon annan återvändo!!! HELVETE!! '

 Nejdå.. i samma ögonblick som fingret touchat kodmallen så hade hela min blogg förändrat utseende och det fanns ingen återvändo... yeahh right Ingen panik tänkte jag för jag har minsann varit såååå duktig och gjort en och annan  back up. Kastade mig in bland mina mappar på dator och hittade en zippad mapp som hette just blogg backup, men den vägrar min dator att befatta sig med så vad skulle jag med den till... skit skit skit igen...

Jag får helt enkelt sätta mig i lugn och ro, ta mig samman och göra om och bättre.

Kanske fanns det en mening med denna fadäs, det var helt enkelt dags att byta layout.. Så måste det ju vara hmm
ja vi säger så.. en annan dag, nu vart jag matt... *suckar*
suck igen....



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jo, nog blev man lite vilsen när man kom hit... men...det är nog nog någon mening med det...fast det är inte alltid så lätt att se??? Du klär i gult också ! Kram

2008-07-09 @ 04:48:31
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0