Impulsivhandel i hög nivå

Igår... alltså hmm... ja vi skulle då åka och handla lite mat på kvällen, på väg till butiken upptäcker vi att Elgiganten Megastore har öppnat och ja.. det var ju fortfarande öppet. En liten titt där skulle ju inte skada innan mathandlingen....

Yeah right! trekvart senare står vi och baxar in en 42" LCD i baksätet... till mitt försvar kan jag säga att den var kraftigt nedsatt i pris som en av alla hundratals varor dom hade med i sitt öppningserbjudande, just denna hade dom sänkt med 7000:- så... ja vad ska man säga? Det var ju som hittat!  För den som e nyfiken på vilken jag köpte så finns den att beskåda här  visst e den lite fin ...?

Den står på plats tv och alla kanaler fungerar som de ska, men jag får den inte att bli kompis med hemmabiobaketet... undrar om Sharp & Philips inte gillar varandra, jag får kanske skicka dom på relationsterapi!

En annan sak som lirar illa är att se film från datorn... bilden blir flimrig och väldigt grå...
Någon som vet vad som kan fela?

För den som undrar hur det gick med mathandlandet så kan jag ju säga som så... Det kom något i vägen! ;-)
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lennart

Ser ut att vara en trevlig sak, hoppas det kommer bra filmer i rutan. Jag har en Philips LCD-TV och den kommer i alla fall överens med Yamaha DVD och Thomson video. Kanske är det något glapp i en sladd?

2008-07-24 @ 19:41:18
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: majsan67

jamen självklart, inte har man tid o handla mat när man ska kolla tv ;)



jag vägrar gubben en ny tv, han vill ha en likadan. Men vi har faktiskt en 32 tummare, som dock är ett ANTAL år gammal, men nog sjutton tycker jag den duger gott åt oss minsann.



Dessutom tittas det inte överdrivet på tv här. Vi kollar heller inte filmer från datorburkarna, har inte det intresset.



Men glöm nu inte maten, annars kan det liksom hända att ungarna klagar på att dom aldrig får mat..... jupp.... dom svälter ihjäl minsann ;)

2008-07-26 @ 23:45:28
URL: http://majsan67.blogg.se/
Postat av: Sharp Talk

Tjena! Vad kul att det blev en Sharp. Just kan du boka besök hos Lars Bengtsson i Stockholm för visning av just sharp-tv. Då kan man be att de kopplar upp mot dator, playstation eller vad det nu må vara. Då kan man få lite tips om hur man ska justera bilden också. Det kanske inte är läge att köpa nytt direkt, men du får alltid chansen att vinna en frukost-tv också. Kolla in http://www.sharptalk.com



/Bloggarna på Sharp Talk

2008-10-14 @ 21:04:01
URL: http://www.sharptalk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0