Överlevde tandis o nu e det helg igen!

Jo då, det gick bra hos tandis,eller hon är ju en tandhygienist  hon var lite försenad så jag fick sitta o plågas lite extra i väntrummet.
Jag brukar se till att jag är där med bara någon minuts marginal för att slippa att sitta och höra alla ljud från borrar och känna den skumma lukten...
Men nu var hon ca en kvart försenad... 15 minuters väntan i ett väntrum usch!
Väl inne på rummet skred hon till verket och ½ timme senare var tänderna kollade, lite tandsten skrapade hon, och  inte ett hål fanns så långt hennes öga nådde!

Hon behövde inte ens polera för det såg så fint ut... Hmm I´m surprised... Stoppar in en General under läppen och funderar på om det beror på att jag snusar General White =)

Nice!
Och inte bara det, det vart ju NICE PRICE också... Statens tandvårdsstöd på hela 150:- WOW!!  det plus att hon drog av för sin försening gjorde att jag betalade endast 205 kr, i vanliga fall så brukar det landa på ca. 470:- för en undersökning!

Så då blev det pengar att fira med på ett besök till frisören! Mycket trevligare att bli ompysslad där än hos tandis!

Så ev spekulanter på att ärva min blogg majsan67 t.ex =)  jag lever och bloggar vidare hihi...
Men inte nu, för nu ska jag ut och klippa massa gräs... shit vad det växt sista veckorna (förbannar regnet!)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: majsan67

du får vara så hemskt god att ge mig namnet på den tandläkarn, för jööööses va billigt.



Men jag tror ändå att jag hoppar besöket, jag får PANIK, så är det.



nähä... jaja, du får behålla din blogg vetja, jag har ju dock en egen s



kraaam

2008-07-12 @ 21:56:25
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0