Ny vecka... woohooo!!

Haha jag bara skojade ... riktigt så pigg e jag inte på en måndagmorgon,
Men ny vecka  e det i allafall! Ny vecka nya möjligheter eller gamla spår, det är bara att välja!
Denna vecka kommer ju ha en dag mindre då vi numera har en röd dag på nationaldagen!!
Det innebär  i praktiken  att jag har en dag mindre att utföra samma uppgifter på, för högen med saker att ta itu med försvinner ju inte av sig själv...

Så nu ska jag dra till jobbet en aning tidigare än vanligt så jag förhoppningsvis hinner beta av lite!

Tjingeling på återhörande!


Kommentarer
Postat av: majsan67

det är ju allt bra ruttet att man ska göra samma jobb på mycket mindre tid...

När ska dom inför en extra dag i veckan? Skulle man verkligen behöva emellanåt ;)



Hoppas du kom iväg ordentligt till jobbet igår

2008-06-03 @ 06:54:31
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0