Sun is shining...

Det finns ställen där solen skiner, men inte överallt. Östersjön var en solig plats i helgen men Stockholm har tydligen varit grått... Vet inte vad jag ska säga om helgens kryssning... 50% trevligt och kul och 50% kunde ha varit bättre! Silja har just nu en något Indien-inspirerat tema ombord... och maten smakade typ... Curry, curry och åter curry... men drinkarna var goda och höjde humöret en del... och bandet som lirade på kvällen var toppenbra!

Lite spatserande i Helsingfors och kolla in den festliga krogen Zetor som har traktorer som inredningsdetalj... helt klart ett festligt hak! Fotade en traktor med flames... wow! Tyvärr så var det lite mörkt och blixten på mobilkameran är inte den starkast lysande!



Kul snubbe från Hudik snubblade vi över på sena natt-timmar, han har garanterat en framtid som stå upp komiker om han någon gång skulle tröttna på sitt jobb... jag skrattade så jag kiknade åt hans fyllesnack.

En och annan bild tog jag, tyvärr hade jag inte digitalkamera med så blev foton med mobilkameran.
Kunde ju inte låta bli att föreviga denna vackra solnedgång!




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0