Den sovande bloggen...

Schhhh.... väck inte den blogg som sover! Vet inte riktigt vad som hänt med denna blogg.
Har tappat massa inspiration och lust att skriva, fast när jag väl gör det så tycker jag ju om det... ja ja...

Kanske är det bara för mycket annat som har uppehållit mitt liv ett tag =)
Att sitta och vara konstruktiv med massa roligt att skriva om flera ggr om dagen är något som jag nog kommer göra periodvis.

Jag var nyss ute med hundarna och konstaterade vid en granskning att det inte bara är bloggen som är eftersatt, solen skiner idag vilket är tur då kan jag kanske äntligen få in saker från trädgården.... grillen, parasollet lite trädgårdsverktyg som ligger o skräpar här o där....  *suck*

Ska dessutom tvätta hysteriskt, nu på torsdag drar jag till Bratislava och det kan ju vara bra att ha rena kläder till dess =)

Nu är det dags för frukost en tallrik med bär o nötter med naturell youghurt och ett stort glas nybryggt kaffe står på menyn...
Hasta la vista...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0