Hänt i veckan eller vänt i häcken...

Oh... denna blogg är ett föremål att skämmas för!

Men nu ska jag uppdatera lite...

Hmm vart ska jag börja..

Förra helgen var jag ut på min brors lantställe plocka svampar... gå vilse i skogen... skrubba båt och ha det soft stod på listan...

Lite bilder därifrån.
  
Veckan som varit därefter har varit massa jobb... Konferens mån-tis sen har det gått i ett! Har vart ute en regnig dag och landande i den brända skogen...
det var intressant att se hur mycket spirande små liv det fanns bland allt det sotsvarta och brända...

Jag har också fyllt år (igen??) och min gulliga dotter och hennes kompis fixade överraskningsmiddag med tårta o grejer till mig...

lite bilder från detta...

  

Hehehe nu kanske ni tror att detta är världens lataste slöaste hund som jag lyckats fånga på bilderna,,, men så är det verkligen inte, för det mesta är det fullt ös, och ni kan ju försöka räkna ut hur lätt det är att fånga det på bild, Jag har verkligen försökt... resultat? Hmmm ja ungefär så här...

 på språng....

Nu ska jag ta ett glas vin... och njuta en stund av lugnet... hasta la pasta snabbmakaron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0