White now! Hit eller shit...

Right now....



Jakten på vita tänder bedrivs av många... och tanken på en tandkräm som faktiskt lovar skillnad redan efter första borstningen är ju svindlande!
Åtminstone för en kaffe/te/rödvin/snus-beroende människa som mig hehe...

Okej jag har aldrig haft extremt missfärgade tänder men ändå... nog skulle dom kunna vara lite vitare, hur vet jag det kanske någon undrar, emalj har ju olika egenskaper, men jag vet att när jag var yngre och inte hade alla dessa laster eller inte lika vanligt förekommande i allafall så hade jag också vitare tänder...

Men nåväl, nu har ju Pepsodent kommit ut med en tandkräm som enligt reklam ska göra tänder märkbart vitare efter redan första borstningen..... med andra ord
White Now!

Om det fungerar?
Döm själva....
Före och efter bild... första tillfället!



Vad tycker jag själv?
Jo faktiskt, dom blev vitare...
Nu har jag borstat i några dagar så skillnaden är ännu mer märkbar,  tandkrämen kostar någon tia mer i butik, men jag tycker det är värt det, tittar man på vad t.ex. blekning av missfärgade tänder kostar så är ju 10 kronor väl investerade pengar för att få synbart resultat
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lennart

Då gäller det väl att hålla sig till den resten av livet.

2008-10-11 @ 16:38:12
URL: http://trannel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0