Veckan lider mot sitt slut...

Veckans dagar börjar ta slut, ser fram emot helgen ska bli skönt med ett par lediga dagar...
Livet med hund är ju lite annorlunda än vad vi är vana med...men det är ju ändå sunda vanor,   rutiner att t.ex starta dagen med en promenad kan ju inte vara fel eller?
Eller jaga bollar i hagar med högt gräs, där bollen försvinner spårlöst för att sedan hittas igen. Magiskt roligt!

      

Nu ska jag krypa ner i sängen, det är en dag i morgon... Ny dag, nya möjligheter, nya tankar!

 

Kommentarer
Postat av: majsan67

det är just de jag inte fixar med hund, att man MÅSTE gå ut. Jag vill bestämma själv när jag vill ut, inte bli tvingad ;)

Kanske är det för att jag var tvungen att gå ut med hunden som barn, för att ingen annan hade lust. Näää, katter är bra, dom går ut själva ;)



sv:

nu får jag ju belöna mig själv med min fuskis-cig, och det funkar kanon. Fick genast mer ork till annat, för jag vet att jag inte behöver få kramp av abstinensen ;)

kraaaam

2008-09-19 @ 09:56:27
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0