Och livet traskar på...

... ja det är ju så, bloggen är ju inte direkt den mest uppdaterade i bloggosfären, den får lite konstgjord andning mellan varven så den inte dör helt!

Har det hänt något skoj sen jag skrev sist? Antagligen en hel massa eller kanske inte... Vädret är ju trist nu, tycker nog det hade varit trevligare med en halv meter snö och lite kyla, nu får man ju ta simfenor med broddar på när man ska traska ut med hunden.

Har idag varit och hämtat en ny säng ska bli fantastiskt skönt att sova i den... men jag var så trött efter dagens slit att få ihop allt och gårdagens vin, så jag däckade på soffan så nu är jag inte ens trött.

Ska försöka få med mig hund och dotter till stan i morgon och spana in cafét Himmelska hundar, det kan ju vara en lagom söndagsaktivitet.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen... den helt nya... aldrig använda... Nice!!



Kommentarer
Postat av: Eva-lena

hejhopp...kul att se dig blogga :)

2009-02-15 @ 01:55:57
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=LamaGirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0