Första semesterdagen...

Oj, oh... hej... :-D

Oj för jag hade nästan förträngt att jag har en blogg... och...

Hej för att det är ju trevligt att hälsa på den eventuella läsaren som trillar in.

Som rubriken säger så är detta min första semesterdag. Det blåser smådjävlar och regnar pingviner utanför fönstret och jag sitter uppkrupen i soffan och funderar på om jag ska gå o laga till mig lite lunch.

Kanske kommer jag i brist på andra galna upptåg den närmaste tiden titta in här och skriva ett par inlägg... hmm semester 4 veckor brukar betyda att jag har ett eller annat galet projekt på G...

Detta året är ingen skillnad rummet som min son lämnade efter sig efter att ha flyttat hemifrån har varit en stängd dörr.
Det ser ut som kalle rövarkula där inne och så kan man inte ha det!

Så denna vecka kommer jag gå in med stora sopsäckar och slänga slänga slänga grejer.... många vänder till tippen blir det.

Sen blir det måla väggar och sätta upp nya gardiner.... en Bäddsoffa skulle man ha därinne så man har ett bra gästrum hmmm eller kanske hyra ut det till någon stackars bostadslös,  ja ja det är en senare fråga.. kommer antagligen skriva lite om det projektet här. Skrivs det inget så blev det inte av!

Må gottast här ute i bloggvärlden!

Kramelikram!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Huvaligen...vad skrämmande att tänka att kidsen skall flytta hemmifrån en dag. Vad tomt det blir. Hoppas du haft en bra sommar. Kram

2009-09-13 @ 05:24:31
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0