Gråruskig vårdagsmorgon

God morgon denna gråa morgon, tänk att det alltid är svårare att vakna en grå mulen morgon än till en solig morgon med fågelkvitter.
Känns som jag kommer att behöva inte bara en stor kaffe utan typ tre innan jag är på banan!

Det kommer bli en lång men förhoppningsvis innehållsrik dag idag!
Ska börja med att gå igenom lite ansökningar på vikariat som kommit in.. (typ 20 bara igår) Sen blir det en tur till stan på handledning, efter det kundbesök i norrort sen in till stan igen på föreläsning... puh.

Fullt ös medvetslös... vila kan man göra ett annat liv :-D




Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för tipset om din dotter!

Jag kommer säkert behöva be henne om hjälp :)

Ha en bra dag!

2011-04-12 @ 07:56:19
URL: http://trullerutta.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 02:27:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0