Halloooo bloggen

Just det jag ska ju vara en mer effektiv bloggare :)
Så nu kommer dagens inlägg i sista sekunden inkastad av mig i farten...

Dagen har varit som väntad o nu sitter jag och min gulliga dotter och planerar middagar för veckan o ska strax dra o handla...

I morgon blir det en intensiv dag, ska jobba o avsluta dagen med en föreläsning med Eric Donell "Jag vill vara normal" en föreläsning som handlar om det utanförskap man kan känna om man har en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning, men hur man kan vända en funktionsnedsättning till en funktionstillgång jag tror det kan vara riktigt bra... här är ett smakprov!




Ha en skön kväll :) tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0