Jag tror det kan bli sex ikväll...

Det blir som det blir även när det inte blir som man tänkt...

Av alla goda ting så finns det vissa som man vill/behöver/önskar ha mer av.

T.ex. ÖL sex st. små burkar är nog rätt lagom eller vad tror ni? Tar man fler finns risken att man blir för full och gör dumma saker.

Unika besökare är en annan sak som man vill ha mer av, sen min omstart som bloggare har det gått lite segt, förut när jag var aktiv så hade jag galet många läsare.

Nu får jag vara glad om jag får sex unika på en dag, igår hade jag det hissnande antalet 12 besökare ... hittills idag har det bara varit 2 *suckar* men kanske blir det åtminstone sex innan dagen är slut... =)

Hmm nu kanske ni trodde att jag skulle skriva om sex... hmm ledsen att göra er besvikna..

Men jag vill passa på att önska er en trevlig kväll nu ska jag dra hem till polare o grilla... med mina sex.. öl :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha, ja jag håller med dig. Bloggbesökare är roligt! Men jag brukar se det som bonus. Huvudsaken för mig är att skriva "av mig". Sen om ngn tittar in och läser är jätteroligt och jag ser det som sagt som en stor bonus. När jag började för ett år sedan var jag helt säker på att jag var för gammal för att vara intressant i bloggvälden. Klart att man inte kommer hamna i bloggeliten pricis, men det är inte det jag strävar efter heller. Så jag är tacksam och glad för varje besök. Stort som litet, gammal som ung ;)

Sköt om dig, kram kram!

2011-04-25 @ 23:09:56
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0