Skärtorsdag och inte en kärring i sikte!

Torsdag, solen har gassat från en blå himmel men jag har tillbringat dagen inomhus, letandes efter ett kvitto. Kvittot jag letar efter är från en inhandlad vara från K-rauta en utegrupp som jag köpte i höstas.
Upptäckte efter flytt att jag hade fått 3 fåtöljer och ingen soffa vilket ju är fel... Var så klart inne och pratade med dem men det fanns ju då inga grupper kvar så jag skulle vänta till våren... o nu e det vår men jag har tappat bort kvittot, irriterande som f**

Men ska in och prata med han som hade ärendet från början och hoppas att han kan fixa detta.

Idag är det inte bara en solig dag det är ju även den så kallade skärtorsdagen vilket brukar betyda att påskkärringar i alla möjliga former kommer och ringer på dörren... men inte en enda har varit här. Kan bero på det nya lås-systemet på portarna som säkerligen sätter käppar i hjulen för barnen som vill komma in, eller kanske inte käppar snarare kvastskaftar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0