day 13 =)

I dag den 13:de dagen på vägen tillbaka till liv, jag har just klivit av cykeln och ska föpassa mig in i köket för att koka lite dinkelgröt... mmm =)

Att sitta och trampa på morgonen tills man blir svettig varm och lite flåsig är en helt okej start på dagen... jag vaknar i allafall....
 Andra kanske tycker jag är galen och lite lagom underlig som utsätter mig för detta, men jag vet att det är bara handlar om deras egna brister som dom behöver projicera vidare, så dom får tycka som dom vill och jag gör som jag vill och skulle någon kommentera det då skulle svaret bli... mmm jahaa intressant tycker du det... berätta mera! haha me, myself and I sann Kay Pollak anda =)

Som sagt gröten väntar på att bli gjord... det är så himla mumsigt att kasta ner lite russin och mandlar i slutet av koktiden och sedan krydda på med lite kanel vid serveringen... den blir lite julaktig gröten... tror banne mig att tomten ska få en tallrik dinkel han borde ju vara ganska trött på risgrynsgröt vid det här laget , eller?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Borthy

Inte tycker någon att du är korkad! Du är otroligt bra som gör det och du inspirerar mig! Jag är jätteglad att höra att du fixar det så bra och verkligen gått in för det! Hejja jättemycket! Har det visat något på våg och kropp ännu eller är det bara självkänslan som växer? Både ock hoppas jag! Ja, alltså inte att din kropp växer utan att kropppen blir stark och smidig och din själ och självkänsla riktigt storvuxna! kram

2007-12-08 @ 20:16:11
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0