Oskarshamn=Springfield...? WTF

Alltså detta är upprörande... jag Cyberspunken från Sringfield kom just över eran blaska Aftonbladet och läste med fasa att ni tror er ha hittat ett eget Springfield i Sverige!! Men tillåt mig småle!
Ni måste ju lida av någon hemsk sjukdom som överhuvudtaget vill ha ett eget Springfield...  kolla bara hur vi ser ut och beter oss i den här hålan, jag vill lova att det inte är en merit att bo här och ha treögda fiskar i dammen som landskapsdjur!
Om det nu på allvar är så att dom där filurerna i Oskarshamn så gärna vill vara ett nytt Springfield så har jag ett förslag... Våran mest odrägliga invånare Homer Simpson kan få flytta till er med sin familj... så kanske det blir lite lugnt här i Springfield... Visst är det en bra idé? Hmm nehee inte det... men okej sluta att jämföra oss med er då för ni kommer aldrig upp ner i våran ehh... världsklass *host* ...

Se hur jag småler... full av ironi!
 image264
Här en bild från mig i helgen när jag var på Moe´s kan ju säga att stämningen är på topp...
Det blir liksom aldrig  bättre än så här...

image265

Well well...har ni vägarna förbi så titta gärna in... på villkor att ni tar mig med härifrån...
kanske vill du läsa mer om mig och mitt fantastiskt spännande liv här i Springfield
då kan du göra det här , här och här



Andra bloggar om: , , , ,




BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: EsKa

Ska nog skicka EsKa Simpson dit så jag slipper honom en stund. ;-)

2007-07-25 @ 16:41:36
URL: http://eska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0