Spegeln i badrummet på plats...

Då det badrumsskåp som jag vill ha är för högt... (om man inte ska flytta på lamparmaturen etc)... så bestämde jag att skåpet får sitta ovanför toaletten  istället (det blev skåp  A som kan ses här den kommer senare snart snart...) 
men jag ville ändå ha en spegel och en hylla ovanför handfatet.
Med lite extra tid över på en regnig semester så bestämde jag mig för att vara lite kreativ...
Med lite fixande och trixande och små medel fixar man sig en fin originell spegel...
Detta behövdes...
2 flak med glasmosaik finns i massa olika färger...
Fix, fog, verktyg till detta en tandad skrapa och en gummiskrapa..
En tillskuren spegel hos glasmästaren + Allfix att fästa den med ..
En glashylla från IKEA (Baren) + lite tid och tålamod! 
Ungefär så här gick det till... Klicka på bilderna för att få dom större =)
Titta gärna även på tidigare inlägg om renoveringen av badrum här och  här


   
  
   
    

Visst blev det rätt okej ... =)

image262



Andra bloggar om: , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jättefint!

2007-07-25 @ 00:41:43
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag är imponerad och blir inspirerad av det ni gjort! Ernst, släng dig i väggen!

2007-07-25 @ 00:43:58
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: EsKa

Riktigt snyggt och innovativt, I'm impressed ! :-D

2007-07-25 @ 00:53:23
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: jag själv...

tack tack =)

2007-07-25 @ 01:33:54
Postat av: Magdalena

SNYGGT!

2007-07-31 @ 01:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0