Jag ska bara... strax.. snart... vilken dag som helst...

Så... nu e det egentligen dags att ta sig iväg till gymet... har bara mellanlandat hemma för att äta lite "lunch" hmm nej jag vet inte gymet känns inget lockande just nu fick nästan lite magknip när jag började tänka den tanken...  har inte ens några vettiga kläder rena att träna i.. hmmm kanske ska ta o simma idag istället.. det e alltid lika nice... men shit vad det ska vara segt att komma igång!! Vart är min energi!!! Har någon sett en hög energi ligga o skräpa någonstans så skicka den till mig det måste vara jag som tappat den.. vet bara inte vart *suck*

image48

Jag ska sätta mig nu och analysera läget komma fram till vad jag ska göra och hur... måste ha en plan och hålla mig till den för hittils verkar det mest blivit trams av allt som har med träning att göra...  =)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Känner igen mig!!

2007-05-16 @ 18:31:01
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Borthy

Tyvärr har jag ingen energi att ge dig men jag har jäkligt mycket flextid som ligger till sig på mitt flexkonto. Du kan få lite av den? jag hinner aldrig göra av med den. Hoppas att du hade en bra em och kväll!

2007-05-16 @ 21:51:32
Postat av: EsKa

Ja, hur blev det med gymet, kom du iväg ?

2007-05-16 @ 22:28:37
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: PZT

Okej! Här är jag (tog bara en vecka)... vad består utmaningen av? Bräda dig i gymtid? Om du har kommit dit så har du redan vunnit - en annan har gett upp, insett fakta & förstått sina tillkortakommanden.

C-ya?

2007-05-17 @ 00:02:06
URL: http://pzt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0