Startar lite lugnt och fint...

Från att ha varit en som tränar regelbundet till att bli en soffpotatis... Hur gick det till?
Jag har ingen aning vet bara att jag någonstans på vägen slutade prioritera en av de viktigaste sakerna i mitt liv, min egen hälsa!
Men nu får det väl vara nog?! Jag har ingen annan än mig själv att skylla på och nu har jag ett stort antal oönskade kilon att dra runt på o det ska gudarna veta att jag till och med börjat fundera på en gastric bypass operation!!
Men jag vet att det är bra att försöka själv och jag ska fr.o.m nu satsa hårt 6 månader... starta med att motionera regelbundet... efter det brukar kosten komma lite per automatik, man är liksom inte sugen på onyttiga saker när man har tränat eller ska träna...
Började morgonen med ett 20 min. pass på min träningscykel nu ska jag äta frukost det får bli en tallrik gröt
Ska dessutom uppdatera här så jag kan gå tillbaka och följa min egen utveckling hehe... press press...
Önskar alla en bra dag

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Som det kan gå, men du fixar säkert det där ska du se:-)
Julen brukar ju oxså ställa till det, men man behöver ju inte ta till det allra fetaste.
Ha de gott. Tjingeling

2007-11-22 @ 22:34:54
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Borthy

Fan vad bra! Är du på gång! Just nu ligger mitt skötsamma liv också på is...jag har tusen orsaker som verkar rimliga att skylla på!
Men vad bra att du verkligen börjat köra, jag ska försöka sätta fart så småning om jag också!
Men inte har du dragit på dig så mycket att op verkar som lösning eller känns det bara så? Sökert bara ett litet handtag som behöver sig en omgång! Kram och lycka till, kör hårt!

2007-11-26 @ 19:40:39
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0