Nu är årets hurtigaste dag avverkad...

Då menar jag årets hurtigaste dag för en cyberspunk....  Har varit och vandrat runt tillsammans med tusentals andra kvinnor, damer, tjejer och skummisar...
Vår-ruset har gått av stapeln i dag med strålande sol och underbar uppslutning!

Det enda som störde var en "galen" tant som blev arg för att hon inte fick hoppa över staketet för att slippa gå runt vid starten, det slutade med att hon gav den stackars funktionären en käftsmäll! Man brukar tala om män med för hög testesteronhalt... men detta kära läsare var en kvinna i sina värsta år, en riktig klimakterikossa tror jag minsann!

Att hon sedan gick omkring med en T-shirt som det stod Socialstyrelsen på, gjorde oss ju inte mindre oroade över vad det var för knastant! Men henne behövde man inte se något mer som tur var, det är lätt att tappa bort folk bland 19000 andra  men   jag tror jag fick alla med hem igen! 

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0